نظرکاوی
بر اساس تحلیل و آنالیز مقالات علمی و دانشگاهی کشور، تا این لحظه 110 مقاله در رابطه با نظرکاوی تهیه و منتشر شده است که شامل 85 مقاله کنفرانسی و 25 مقاله ژورنالی شامل 1,230 صفحه می باشد.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,331,710 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای نظرکاوی را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,331,710 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای نظرکاوی را مشاهده نمایید.
فهرست مقالات کنفرانسی نظرکاوی
-
21. Ensemble deep learning for aspect-based sentiment analysis
کلیدواژه ها: Deep learning, Ensemble Learning, Natural Language Processing, Opinion Mining, Sentiment Analysis
سال انتشار: 1400
تعداد صفحات: 10 -
22. ML Based Social Media Data Emotion Analyzer and Sentiment Classifier with Enriched Preprocessor
کلیدواژه ها: Machine learning, Multinomial naive bayes, Emotion analysis, Language models, Opinion Mining (OM), Sentiment Analysis (SA), Twitter
سال انتشار: 1400
تعداد صفحات: 15 -
23. تحلیل احساسات توئیت های مرتبط با کرونا در ایران با استفاده از شبکه عصبی عمیق
کلیدواژه ها: ویروس کرونا, کووید-۱۹, تحلیل احساسات, نظرکاوی, شبکه عصبی عمیق
سال انتشار: 1400
تعداد صفحات: 26 -
24. افزایش دقت در تجمیع داده های بلادرنگ بزرگ با استفاده از کاهش ویژگی غیرموثر
کلیدواژه ها: انتخاب ویژگی، الگوریتم ژنتیک، نظرکاوی، شبکه های اجتماعی
محل انتشار مقاله: پاییز
سال انتشار: 1399
تعداد صفحات: 8 -
25. نقش استراتژی های تجارت الکترونیک برند گوشی موبایل برای گسترش کسب و کار دیجیتال در شبکه ی اجتماعی Telegram
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک، گوشی تلفن همراه، نظرکاوی، آیفون، تلگرام.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس حسابداری و مدیریت
سال انتشار: 1399
تعداد صفحات: 9 -
26. مدل یادگیری ماشین مبتنی بر تحلیل احساسات و نظرکاوی در استخراج ویژگی ها و مدیریت اطلاعات در شبکه های مجازی فارسی زبان
کلیدواژه ها: هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، شبکه عصبی عمیق، تحلیل احساسات، نظرکاوی.
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم و مهندسی
سال انتشار: 1399
تعداد صفحات: 9 -
27. تشخیص ویژگیهای ضمنی با استفاده از قواعد نحوی زبان فارسی و خوشهبندی صفات
کلیدواژه ها: نظرکاوی, ویژگی ضمنی, ماتریس همرخداد, خوشهبندی
سال انتشار: 1399
تعداد صفحات: 10 -
28. تشخیص هرزنظرهای کاربران در زبان فارسی با کاربست الگوریتم های یادگیری با نظارت: مطالعه موردی درحوزه هتلداری داخلی
کلیدواژه ها: تشخیص هرزنظر، مدلسازی هرزنظر، نظرات فارسی، نظرکاوی
محل انتشار مقاله: کنگره مشترک سیستم های فازی و هوشمند ایران(نوزدهمین کنفرانس سیستم های فازی و هفدهمین کنفرانس سیستم های هوشمند)
سال انتشار: 1399
تعداد صفحات: 6 -
29. بهینه سازی چند هدفه انتخاب ویژگی در مسئله نظر کاوی بر اساس الگوریتم ژنتیک سلسله مراتبی
کلیدواژه ها: نظرکاوی، انتخاب ویژگی، الگوریتم ژنتیک، الگوریتم مورچگان، الگوریتم تبرید
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس مهندسی و فن آوری
سال انتشار: 1399
تعداد صفحات: 12 -
30. Improving Stock Price Prediction Models Using Sentiment Analysis
کلیدواژه ها: Behavioral finance, Opinion mining, Sentiment analysis, Text mining
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: 1399
تعداد صفحات: 6 -
31. استفاده از تکنولوژی داده های عظیم در نظرکاوی
کلیدواژه ها: نظرکاوی, داده های عظیم, هدوپ, مدل برنامه نویسی نگاشت_کاهش, پردازش زبان طبیعی, بازیابی اطلاعات
سال انتشار: 1399
تعداد صفحات: 14 -
32. تحلیل احساس توئیت های فارسی
کلیدواژه ها: تحلیل احساس، نظرکاوی، تحلیل ذهنی بودن، واژهنامه احساسی، یادگیری عمیق
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی مهندسی کامپیوتر و بلاک چین ایران
سال انتشار: 1399
تعداد صفحات: 20 -
33. مروری بر تحلیل و تشخیص تمایلات و احساسات در شبکه های اجتماعی
کلیدواژه ها: تحلیل احساس، نظرکاوی، زبان های طبیعی، شبکه های اجتماعی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی مهندسی برق و کامپیوتر
سال انتشار: 1398
تعداد صفحات: 20 -
34. روش طبقه بندی نظرات در زبان فارسی با استفاده از روش طبقه بندی نظر جمعی GCM
کلیدواژه ها: نظرکاوی، مستقل از زبان، مبتنی بر پیوند، توئیتر
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی
سال انتشار: 1398
تعداد صفحات: 7 -
35. آنالیز احساسات و نظرکاوی مبتنی بر متون فارسی در ارزیابی موفقیت فروش گوشی سامسونگ
کلیدواژه ها: تحلیل احساسات، بازاریابی دیجیتال، نظرات، نظرکاوی عمیق، گوشی سامسونگ
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی چشم اندازهای نوین در حسابداری، مدیریت و کارآفرینی
سال انتشار: 1398
تعداد صفحات: 11 -
36. تجزیه و تحلیل احساسات نظرات کاربران با استفاده از رویکرد یادگیری ماشین
کلیدواژه ها: نظرکاوی، تجزیه و تحلیل احساسات، طبقه بندی احساسات، یادگیری ماشین، وب سایت تجارت الکترونیک
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی مهندسی رایانه و مدیریت فناوری اطلاعات
سال انتشار: 1398
تعداد صفحات: 9 -
37. رویکردهای تشخیص احساس در متن با بررسی موردی روشی مبتنی بر بردارسازی ترکیبی
کلیدواژه ها: تحلیل احساسات، تشخیص احساس، یادگیری ماشین با نظارت، یادگیری ماشین بدون نظارت، واژه نامه احساسی، نظرکاوی
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی علوم و تکنولوژی با رویکرد توسعه پایدار
سال انتشار: 1398
تعداد صفحات: 12 -
38. مروری بر زمینه های مختلف کاربرد نظرکاوی با استفاده از توییتر
کلیدواژه ها: نظرکاوی ، رسانه های اجتماعی ، تجزیه و تحلیل احساسات ، توییتر
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات، کامپیوتر و مخابرات
سال انتشار: 1398
تعداد صفحات: 16 -
39. آنالیز احساسات و نظرکاوی مبتنی بر متون فارسی در ارزیابی موفقیت فروش تلفن های همراه اپل
کلیدواژه ها: تحلیل احساسات، بازاریابی دیجیتال، نظرات، نظرکاوی عمیق، گوشی سامسونگ
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی علوم انسانی،اجتماعی و سبک زندگی
سال انتشار: 1398
تعداد صفحات: 12 -
40. رتبه بندی ویژگی ها در تشخیص نظرات اسپم فارسی
کلیدواژه ها: نظرات اسپم فارسی, نظرات جعلی, نظرکاوی, تحلیل احساسات, دستهبندی متن, رتبه بندی ویژگی ها
سال انتشار: 1398
تعداد صفحات: 17


































