نظرکاوی
بر اساس تحلیل و آنالیز مقالات علمی و دانشگاهی کشور، تا این لحظه 110 مقاله در رابطه با نظرکاوی تهیه و منتشر شده است که شامل 85 مقاله کنفرانسی و 25 مقاله ژورنالی شامل 1,230 صفحه می باشد.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,332,422 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای نظرکاوی را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,332,422 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای نظرکاوی را مشاهده نمایید.
فهرست مقالات کنفرانسی نظرکاوی
-
41. مروری بر روشهای نظرکاوی و کاربردها
کلیدواژه ها: نظرکاوی، تجزیه و تحلیل درکها، طبقه بندی درکها، نظر
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی مهندسی برق و مکاترونیک ایران
سال انتشار: 1398
تعداد صفحات: 11 -
42. مروری بر تحلیل و تشخیص تمایلات و احساسات در شبکه های اجتماعی
کلیدواژه ها: تحلیل احساس، نظرکاوی، زبان های طبیعی، شبکه های اجتماعی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی مهندسی برق و کامپیوتر
سال انتشار: 1398
تعداد صفحات: 20 -
43. مروری بر نظرکاوی در شبکه های اجتماعی با استفاده از گراف
کلیدواژه ها: نظرکاوی، شبکه های اجتماعی، نظرکاوی مبتنی بر گراف
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات، کامپیوتر و مخابرات
سال انتشار: 1398
تعداد صفحات: 10 -
44. A Novel Analytical Framework Combining the Concepts of Credibility and Aspect based Opinion Mining
کلیدواژه ها: Online Review, Aspect based Opinion Mining, Trust Network, Reviewer Credibility
محل انتشار مقاله: شماره 1 دوره 2 فصل
سال انتشار: 1398
تعداد صفحات: 12 -
45. Sentiment Analysis User Comments On E-commerce Online Sale Websites
کلیدواژه ها: Machine Learning, Opinion mining, Online Reviews, Sentiment Classification, TF-IDF, Xgboost
محل انتشار مقاله: شماره 2 دوره 2 فصل
سال انتشار: 1398
تعداد صفحات: 8 -
46. رتبه بندی ویژگی ها در تشخیص نظرات اسپم فارسی
کلیدواژه ها: نظرات اسپم فارسی, نظرات جعلی, نظرکاوی, تحلیل احساسات, دستهبندی متن, رتبه بندی ویژگی ها
سال انتشار: 1398
تعداد صفحات: 17 -
47. استفاده از داده کاوی برای بررسی رضایت کارکنان از امکانات رفاهی شرکت بازرگانی دولتی ایران
کلیدواژه ها: داده کاوی، نظرکاوی، امکانات رفاهی درخت تصمیم، نزدیک ترین همسایه، بیز ساده
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی یافته های نوین علوم و تکنولوژی با محوریت علم در خدمت توسعه
سال انتشار: 1397
تعداد صفحات: 7 -
48. ارزیابی نظرهای کاربران فروشگاه های آنلاین مبتنی بر راهکارهای داده کاوی
کلیدواژه ها: تحلیل شبکه های اجتماعی، داده کاوی، قطبیت نظرات کاربران، نظرکاوی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی یافته های نوین علوم و تکنولوژی با محوریت علم در خدمت توسعه
سال انتشار: 1397
تعداد صفحات: 11 -
49. بررسی مباحث و رویکردهای مبتنی بر نظرکاوی در شبکه های اجتماعی
کلیدواژه ها: شبکه های اجتماعی، نظرکاوی، یادگیری ماشین
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس دستاوردهای نوین و به روز در علوم مهندسی و فناوری های جدید
سال انتشار: 1397
تعداد صفحات: 19 -
50. خلاصه سازی نظرات مشتریان فارسی زبان در مورد ویژگی های کالا
کلیدواژه ها: خلاصه سازی نظرات، نظرکاوی، تطابق با الگو، کوله پشتی کلمات، ویژگی، کلمه نظری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی برق، کامپیوتر و مکانیک ایران
سال انتشار: 1397
تعداد صفحات: 21 -
51. بهبود نظرکاوی و تحلیل احساسات با استفاده از لغت نامه
کلیدواژه ها: نظرکاوی، تحلیل احساسات، انتخاب ویژگی، لغت نامه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
سال انتشار: 1397
تعداد صفحات: 6 -
52. عقیده کاوی در هوش تجاری
کلیدواژه ها: عقیده کاوی، هوش تجاری، تحلیل احساسات، نظرکاوی، تجارت.
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات ، کامپیوتر و مخابرات
سال انتشار: 1397
تعداد صفحات: 9 -
53. ارائه روشی جدید مبتنی بر قطبیت برای بهبود نظرکاوی فارسی
کلیدواژه ها: تحلیل احساسات؛ نظرکاوی؛ پیش پردازش متن؛ یادگیری ماشین؛ یادگیری عمیق
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی هوش تجاری و راهبردها
سال انتشار: 1397
تعداد صفحات: 20 -
54. مروری بر مدلسازی استخراج نظرات کاربران حوزه توریسم با راهکارهای نظر کاوی
کلیدواژه ها: گردشگری هوشمند ، تجزیه و تحلیل احساسات، نظرکاوی، متن کاوی، مدیریت گردشگری
محل انتشار مقاله: ششمین کنگره بین المللی توسعه و ترویج علوم و فنون بنیادین در جامعه
سال انتشار: 1397
تعداد صفحات: 13 -
55. رفع چالش های پیش پردازش نظرات فارسی کاربران حوزه توریسم الکترونیکی با استفاده ازراهکارهای نظرکاوی و پردازش زبان طبیعی
کلیدواژه ها: پردازش زبان طبیعی، تحلیل احساس، چالش های پیش پردازش نظر، نظرات فارسی، نظرکاوی حوزه توریسم
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس مهندسی دانش بنیان و نوآوری
سال انتشار: 1397
تعداد صفحات: 6 -
56. ارائه ی روشی مبتنی بر شباهت به منظور تشخیص نظرهای جعلی در نظرهای فارسی
کلیدواژه ها: اسپم نظر، شباهت معنایی، فارسنت، نظر جعلی، نظرکاوی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس مهندسی دانش بنیان و نوآوری
سال انتشار: 1397
تعداد صفحات: 7 -
57. ارایه یک مدل مبتنی بر زمینه برای رفع ابهام از مفاهیم حسی با کمک دانش عرفی
کلیدواژه ها: تحلیل احساس، نظرکاوی، مفاهیم حسی، رفع ابهام، زمینه سازی، دانش عرفی، کیسه مفاهیم
محل انتشار مقاله: شماره ۲ دوره ۲ فصل
سال انتشار: 1397
تعداد صفحات: 16 -
58. Comparative Analysis of Link-based and Content-based Methods for Opinion Mining in Persian language
کلیدواژه ها: Opinion mining, Content-Based, Link-Based, Twitter
محل انتشار مقاله: شماره 2 دوره 1 فصل
سال انتشار: 1397
تعداد صفحات: 7 -
59. An Approach to Increase Efficiency of Opinion Mining and Recommendation Collaborative Filtering System using Similarity-based Algorithms
کلیدواژه ها: Advisor system, Opinion mining system, Participatory filtering, Social networking, Similarity algorithms.
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی فناوری در مهندسی برق، کامپیوتر
سال انتشار: 1397
تعداد صفحات: 11 -
60. A improved Sentiment Analysis Algorithm Based on Appraisal Theory and Fuzzy Logic
کلیدواژه ها: Appraisal Theory; Fuzzy Logic; Sentiment Analysis; Opinion Mining
محل انتشار مقاله: شماره 2 دوره 6 فصل
سال انتشار: 1397
تعداد صفحات: 7


































