تحلیل احساس
بر اساس تحلیل و آنالیز مقالات علمی و دانشگاهی کشور، تا این لحظه 399 مقاله در رابطه با تحلیل احساس تهیه و منتشر شده است که شامل 268 مقاله کنفرانسی و 131 مقاله ژورنالی شامل 4,884 صفحه می باشد.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,331,710 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای تحلیل احساس را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,331,710 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای تحلیل احساس را مشاهده نمایید.
فهرست مقالات کنفرانسی تحلیل احساس
-
21. مروری بر نظرکاوی و تحلیل احساسات
کلیدواژه ها: داده کاوی، عقیده کاوی، متن کاوی، یادگیری ماشین.
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس دانشجویان مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات و ارتباطات
سال انتشار: 1403
تعداد صفحات: 8 -
22. تحلیل احساسات با خوشه بندی ترکیبی مبتنی یکپارچه سازی مدیریت
کلیدواژه ها: یکپارچه سازی دادهها، مدیریت داده، تحلیل دادهها، امنیت دادهها، تصمیم گیری استراتژیک .
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات، مدیریت و کامپیوتر
سال انتشار: 1403
تعداد صفحات: 6 -
23. ارائه یک مدل تحلیل احساسات مبتنی بر شبکه یادگیری عمیق LSTM
کلیدواژه ها: یادگیری عمیق-تحلیل احساسات-حافظه طولانی کوتاه مدت-یادگیری ماشین-پردازشزبان طبیعی-لایه کانولوشن-لایه وابستگی های دو سویه طولانی مدت در متن
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات، مدیریت و کامپیوتر
سال انتشار: 1403
تعداد صفحات: 22 -
24. تحلیل احساسات در شبکه های اجتماعی با استفاده از هوش مصنوعی
کلیدواژه ها: تحلیل احساسات، هوش مصنوعی، توییتر، یادگیری ماشین، دادهکاوی، رویکردهای مبتنی بر واژگان،مدلسازی موضوعی.
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس دانشجویان مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات و ارتباطات
سال انتشار: 1403
تعداد صفحات: 15 -
25. یادگیری عمیق در زبان شناسی: تحلیل احساسات و مطالعات تحول زبان
کلیدواژه ها: یادگیری عمیق، تحلیل احساسات، تحول زبان، تحلیل بین زبانی، یادگیری انتقالی
محل انتشار مقاله: سومین همایش بین المللی ادبیات، زبان شناسی و علوم انسانی
سال انتشار: 1403
تعداد صفحات: 10 -
26. Improving the Performance of Aspect-BasedSentiment Analysis with Pre-Trained LanguageModels and Perturbed Masking Method
کلیدواژه ها: sentiment analysis, Deep Learning, Transformer,Perturbed Masking
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش ها و فناوری های نوین در مهندسی برق
سال انتشار: 1403
تعداد صفحات: 5 -
27. Analyzing Chain Fast Food Logotypes for Branding Using Opinion Mining and Natural Language Processing Methods
کلیدواژه ها: Branding, Sentiment Analysis, Natural Language Processing, Logotype, Opinion Mining, Machine Learning
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و سیستم ها
سال انتشار: 1403
تعداد صفحات: 5 -
28. یک چارچوب پیشنهادی برای پیش بینی کمبود اقلام مصرفی ناشی از خرید عصبی در هنگام بحران به کمک الگوریتم های هوش مصنوعی
کلیدواژه ها: خرید عصبی ؛ هوش مصنوعی ؛ پردازش زبان طبیعی ؛ یادگیری عمیق ؛ تحلیل احساسات.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات، مدیریت و کامپیوتر
سال انتشار: 1403
تعداد صفحات: 8 -
29. ParsiAzma Challenges on Persian Text Analysis in Social Media
کلیدواژه ها: stance detection, claim detection, sentiment analysis, emotion detection, social media, competition
سال انتشار: 1403
تعداد صفحات: 8 -
30. اثر احساسات رسانه ای بر حباب ارزهای دیجیتال: مورد بررسی بیت کوین
کلیدواژه ها: احساسات رسانه ای ، تحلیل احساسات، مالی رفتاری ، بیت کوین ، حباب ارزهای دیجیتال.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات، مدیریت و کامپیوتر
سال انتشار: 1403
تعداد صفحات: 11 -
31. روشهای شناسایی هرزنامه در شبکه های اجتماعی
کلیدواژه ها: هرزنامه ، اسپم ، تحلیل احساسات، توئیت ، یادگیری ماشین ، شبکه عصبی مصنوعی .
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات، مدیریت و کامپیوتر
سال انتشار: 1403
تعداد صفحات: 6 -
32. روشهای شناسایی هرزنامه ها در شبکه های اجتماعی و توییتر
کلیدواژه ها: هرزنامه ، اسپم ، تحلیل احساسات، توییت ، یادگیری ماشین ، شبکه عصبی مصنوعی .
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات، مدیریت و کامپیوتر
سال انتشار: 1403
تعداد صفحات: 7 -
33. A Comparative Study of BERT-X for Sentiment Analysis and Stance Detection in Persian Social Media
کلیدواژه ها: BERT, Persian Text Classification, Social Media, Sentiment Analysis, Stance Detection, CNN, LSTM
سال انتشار: 1403
تعداد صفحات: 10 -
34. الگوریتم های مورداستفاده در تجزیه وتحلیل احساسات
کلیدواژه ها: تحلیل احساسات،نظرات،الگوریتم های یادگیری ماشینی
محل انتشار مقاله: بیست و سومین کنفرانس ملی مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک
سال انتشار: 1403
تعداد صفحات: 13 -
35. Sentiment Analysis: Exploring the Challenges, Processing, Tools,Approaches and Applications
کلیدواژه ها: sentiment analysis, Rule-based analysis, Machine learning, opinion, Deep learning
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات، مدیریت و کامپیوتر
سال انتشار: 1403
تعداد صفحات: 12 -
36. Investigating Sentiment Analysis of News in Stock Market Prediction Utilizing Machine Learning Technique
کلیدواژه ها: News, stock price prediction, machine learning, Regression model, Classification model
سال انتشار: 1403
تعداد صفحات: 9 -
37. تحلیل احساسات مشتریان پوشاک با استفاده از تکنیک های تلفیقی یادگیری ماشین
کلیدواژه ها: بازاریابی پوشاک، تجزیه وتحلیل احساسات، یادگیری ماشین، پردازش زبان طبیعی، متنکاوی، رفتار مشتری
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و سیستم ها
سال انتشار: 1403
تعداد صفحات: 7 -
38. مقایسه عملکرد مدل های زبانی برت و روبرتا در تحلیل احساسات توییتر در زبان انگلیسی
کلیدواژه ها: تحلیل احساسات،برت،روبرتا، توییتر،یادگیری عمیق،پردازش زبان طبیعی
محل انتشار مقاله: سومین همایش بین المللی مهندسی کامپیوتر، برق و تکنولوژی
سال انتشار: 1403
تعداد صفحات: 21 -
39. تحلیل احساسات کاربران در سایتهای فروش محصولات با رویکرد استخراج ویژگی و طبقه بندی باLSTM
کلیدواژه ها: تحلیل احساسات، سایتهای فروش، یادگیری ماشین ، یادگیری عمیق ، شبکه MLP، شبکه LSTM
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات، مدیریت و کامپیوتر
سال انتشار: 1403
تعداد صفحات: 19 -
40. تشخیص افسردگی در شبکه های اجتماعی با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین و تحلیل احساسات
کلیدواژه ها: تشخیص افسردگی ، شبکه های اجتماعی ، الگوریتم های یادگیری ماشین ، تحلیل احساسات
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات، مدیریت و کامپیوتر
سال انتشار: 1403
تعداد صفحات: 6
























